جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۱۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در دوره جدید به نتیجه می‌رسد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تجربه درخشان مدیریتی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را عاملی تعیین‌کننده و بسیار مهم در پیشبرد امور سازمان و به نتیجه رساندن اهداف و ماموریت‌ها در دوره جدید دانست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ابوالفضل قناعتی درباره انتصاب محمود صلاحی به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: با توجه به شناخت من از ایشان و سوابق مدیریتی که در گذشته داشته‌اند، فکر می‌کنم آقای صلاحی تجربه‌هایی گرانقدر در عرصه فرهنگ در ۳۷ سال پس از انقلاب کسب کرده و می‌تواند از این تجربه‌ها در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استفاده کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: به نظر من فردی شایسته برای مدیریت سازمان انتخاب شده و می‌تواند دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب، شهردار تهران و اعضای شورای اسلامی پایتخت را رفع کند. البته اثربخش بودن فعالیت فرهنگی زمان‌بر است و نمی‌توان انتظار داشت یک مدیر در یکی دو سال معجزه کند.
 
قناعتی با توصیه رئیس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به ارتباط با اهالی فرهنگ و هنر و استفاده از مشاوره آنها گفت: کسی که در این سمت قرار می‌گیرد، نباید از انتقادها ناراحت شود و باید بداند از نقد و انتقاد می‌توان برای رسیدن به موفقیت استفاده کرد. البته با شناختی که من از صلاحی دارم، می‌دانم ایشان از نظر و مشورت دیگران بهترین بهره را می‌برد.
 
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران یکی از ویژگی‌های رئیس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران داشتن تجربه مدیریتی درخشان در سطح ملی دانست و افزود: سازمان در کنار نیاز به مشورت با اهالی فن، به یک مدیر اجرایی خوب نیاز دارد که بتواند اهداف فرهنگی را عملیاتی کند. صلاحی هم با توجه به سابقه خوب اجرایی، می‌تواند در این امر موفق باشد.

نظر شما